سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای مجموعه ورزشی تختی شهرکرد

۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح مجموعه ورزشی تختی شهرکرد اختصاص یافت.

موعود بنیادی‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند بازسازی و نوسازی بخشی از مجموعه ورزشی تختی شهرکرد گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات ۱۴۰۲ برای تکمیل این طرح اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ورزش و جوانان استان و ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اختصاص داده شد.


بیشتر بخوانید


بنیادی‌فرد با اشاره به برنامه‌ریزی به‌منظور تبدیل چمن زمین تختی شهرکرد به چمن‌مصنوعی افزود: این طرح ارائه خدمات بهتر در حوزه ورزش چهارمحال و بختیاری را به‌دنبال دارد و باعث برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی و تیم‌های پُرطرفدار در استان می‌شود.

وی اضافه کرد: به‌منظور ایجاد انگیزه بین ورزشکاران چهارمحال و بختیاری برای کسب سهمیه رقابت‌های آسیایی ۴۰۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته شده است.

بنیادی‌فرد گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به ورزشکارانی که نشان طلا کسب کنند چهار قطعه سکه، به دارندگان نشان نقره سه قطعه سکه و به دارندگان نشان برنز در مسابقات آسیایی ۲ قطعه سکه هدیه می‌دهد.

وی با اشاره به پیگیری برای عملیاتی شدن احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد تاکید کرد: روند اجرای این طرح از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.