سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل مجتمع‌های خدمات رفاهی برای زائران مشهد مقدس

تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی مازندران آمادگی کامل برای سرویس دهی مناسب به زائران مشهد مقدس در ایام ۲۸ صفر و شهادت امام رضا (ع) را دارند.

سلیمان آبرود رئیس اداره امور بازرگانی و سرمایه گذاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اگفت: تمامی مجتمع‌های خدمات رفاهی آمادگی کامل برای سرویس دهی مناسب به زائران و مسافران مشهد مقدس در ایام ۲۸ صفرو شهادت امام رضا (ع) را دارند.

او با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه‌های مسئول در بازه زمانی سفر به مشهد مقدس، افزود: طرح سراسری جابجایی زوار از ۲۰ شهریور تا ۳۱ شهریور بمدت ۱۲ روز اجرایی می‌شود و زائران از شهر‌های محل سکونت خود به مشهد مقدس جابجا می‌شوند.

آبرود گفت:مجتمع‌های خدماتی رفاهی با ایجاد تمرکز خدمات مورد نیاز دریک مکان، نقش اساسی در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای و همچنین کاهش سوانح و تصادفات جاده‌ای وافزایش ایمنی تردد در شبکه راه‌های کشور را عهده دار است.

او افزود: به منظور رفاه مسافران، کارشناسان این اداره کل نیز در قالب اکیپ‌های مختلف به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید و بر عملکرد آنان نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می‌گردد.

در حال حاضر تعداد ۴۴ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در استان در حال بهره برداری و ارائه خدمات به مسافرین و رانندگان در محور‌های مربوطه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.