سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات ملی ورزش‌های دریایی به میزبانی ناو بزرگ مکران

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور از برگزاری مسابقات ملی ورزش‌های دریایی به میزبانی ناو بزرگ مکران خبر داد.

رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور در بازدید از ناو بزرگ مکران از برگزاری مسابقات ملی ورزش‌های دریایی به میزبانی این ناو خبر داد و گفت: بدنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ دریامحور هستیم. 

او  با اشاره به اجرای برنامه‌های ملی و ماندگار بر عرشه ناو مکران در هفتم آذر، روز نیروی دریایی ارتش گفت: این رویداد بزرگ در هشت رشته برگزار می‌شود که تعدادی از آن‌ها بر عرشه ناو مکران و تعدادی نیز در آب‌های اطراف این ناو برگزار خواهد شد.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی کشور با اشاره به اینکه تنها فدراسیون ژئوپولوتیک کشور فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی است افزود: به دنبال برگزاری رویداد‌های ملی و بین المللی در رشته‌های دریای هستیم. 

شجیع ضمن تقدیر از همراهی مسئول ورزش نیروی دریایی ارتش با اجرای این برنامه‌ها بر عرشه ناو مکران، این اقدام را قابل تحسین عنوان کرد و افزود: اجرای این رویداد باید به گونه‌ای باشد که از تمامی ظرفیت‌های موجود به درستی استفاده شود تا در حد نام و جایگاه نیروی دریایی ارتش باشد.

او نقش استاندار هرمزگان در توسعه و پیشرفت این استان طی ۲ سال گذشته را غیر قابل انکار دانست و گفت: همه عوامل و ظرفیت‌های هرمزگان برای شکوفایی و جهش در ورزش‌های دریایی دست به دست هم داده‌اند و در آینده‌ای نزدیک این استان به قطب اول رشته‌های دریایی کشور و منطقه تبدیل خواهد شد.

شجیع هدف از اجرای این رویداد بزرگ ملی را تاکید مقام معظم رهبری بر نقش استفاده از ظرفیت‌های دریایی و دریا محور عنوان کرده و افزود: اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه دریا یکی از وظایف مهم و پررنگی است که وظیفه خود می‌دانیم و در تحقق این شعار گام‌های اساسی و مهمی برخواهیم داشت.

برچسب ها: ناو مکران ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.