سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش اسکیت سرعت:

در بخش امدادی بازی های آسیایی شانس کسب مدال داریم

کیانوش شاه محمدی گفت: یکی از شانس‌های کسب مدال در بخش امدادی هستم و امیدوارم خوش رنگ‌ترین مدال را به دست آورم.

کیانوش شاه محمدی عضو تیم ملی اسکیت سرعت که  قرار است  در بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کند، گفت: من اسکیت را از سن ۴ سالگی شروع کردم و از سن ۶ سالگی این رشته ورزشی را به صورت حرفه‌ای در بخش سرعت ادامه دادم و دارای عناوین و مقام‌های مختلف در سطح کشور هستم و چندین مقام بین المللی هم در کارنامه ام دارم.

شاه محمدی درباره شرایط آماده سازی تیم ملی اسکیت سرعت برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: ما تقریبا از پارسال در تست‌ها و اردو‌های مختلف برای بازی‌های آسیایی شرکت کردیم و اکنون هم ترکیب نهایی برای هانگژو انتخاب شده است. همچنین  حدود یک ماه در اراک اردوی مداوم داشتیم و این اردو تا اعزام ما ادامه دارد. خدا را شکر با برنامه ریزی که فدراسیون اسکیت داشته و با تلاشی که خودمان داریم توانستیم رکورد‌های خود را خیلی خیلی به کشور‌های آسیایی که مدعی در این رقابت‌ها هستند، نزدیک کنیم. یکی از شانس‌های کسب مدال در بخش امدادی هستم و امیدوارم خوش رنگ‌ترین مدال را به دست آورم. جا دارد یک تشکر ویژه از فدراسیون اسکیت کنم که با تلاش‌های بی وقفه و فراوان توانست رشته اسکیت سرعت را با ظرفیت کامل به مسابقات اعزام کند و روز‌ها و سال‌های خوب در آینده را به ما نشان می‌دهد.

او در پایان گفت: امیدوارم هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان نتایج خوبی کسب کنیم و برای کشورمان کسب مدال کنیم. همچنین برای همه ورزشکاران ایرانی در رشته‌های مختلف که در این بازی‌ها حضور دارند آرزوی موفقیت دارم. جا دارد که تشکر ویژه از فدراسیون اسکیت و کمیته ملی المپیک داشته باشم برای اینکه نگاه ویژه‌ای به اسکیت سرعت داشتند و با موافق خودشان یک انگیزه خیلی زیاد به ما دادند که بتوانیم جواب  زحمات خود را در این بازی‌ها بگیریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.