سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای سنجش سلامت جسمانی دانش آموزان

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید سلامت جسمانی بیش از ۲۱ هزار نوآموز در استان مرکزی ارزیابی شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با بیان اینکه طرح سنجش سلامت جسمانی دانش آموزان در ۲۹ مرکز اجرا شده گفت: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان از دی ماه سال گذشته در استان شروع شد و تا ۲۶ شهریورماه برای جامانده‌ها ادامه دارد.

خسرونیا افرود: بیش از ۲۱ هزار نفر نوبت گرفتند که از این تعداد بیش از ۲۱ هزار نفر سنجش شدند.

او گفت: هزار و ۸۲۶ نفر به پایگاه سنجش تخصصی ارجاع شدند که معاینات تکمیلی به این دسته از نوآموزان انجام شده و سنجش تخصصی آنها هم تکمیل شده است.

هدف از اجرای طرح سنجش، تشخیص وضعیت بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی نوآموزان است که متناسب با این تشخیص جای‌دهی مناسب آموزشی برای نوآموزان انجام خواهد شد. 

او با بیان رویکرد جدید برنامه سنجش گفت: در رویکرد جدید برنامه سنجش که در مراکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی انجام می‌شود علاوه‌ بر سنجش و معاینات جسمانی دانش‌آموزان، متناسب با نتایج به دست آمده از سنجش هر دانش‌آموز و اختلال شناسایی شده خدمات درمانی در حوزه کاردرمانی، گفتاردرمانی و مشکلات یادگیری به این دانش‌آموزان به صورت رایگان ارائه می‌شود. 
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی افزود: هزینه سنجش ۶۰ هزار تومان است و خانواده ها از طریق نشانی اینترنتی my.medu اقدام به ثبت‌نام و واریز هزینه می‌کنند.

برچسب ها: محصل ، سال تحصیلی ، سنجش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.