سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۳ تن چوب قاچاق در آوج/توقیف لوازم الکترونیکی قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه هفدهم شهریور ۱۴۰۲ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و وانت پیکان حامل چوب مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو‌ها و در بازرسی از آنها، ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف لوازم الکترونیکی قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت:درراستای تداوم طرح‌های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: پس از توقف خودرو در بازرسی از آن، ۸۱۴ قلم انواع لوازم الکترونیکی خارجی قاچاق، اعم از ساعت مچی، لوازم جانبی الکترونیکی، ایرپاد، لوازم و ابزار آلات برقی خارجی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد در پایان گفت: سودجویان و متخلفان اقتصاد داخلی کشور بدانند، پلیس با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات، با هر گونه فعالیت سودجویانه، قاطعانه برخورد خواهد نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.