سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند کاهشی دمای هوای کرمانشاه

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به روند کاهشی دمای هوای کرمانشاه، گفت : می‌توان با قاطعیت گفت که دیگر کرمانشاه از گرمای تابستان فاصله گرفته است.

سعید قاسمی رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش دمایی که از امروز (۱۸ شهریور) در نقاط مختلف استان رخ می‌دهد، گفت : در نواحی مختلف استان کاهش یک تا سه درجه‌ای حداکثر دمای هوا را خواهیم داشت، به‌گونه‌ای که حداکثر دمای شهر کرمانشاه به ۳۵ درجه سانتی‌گراد و نواحی گرمسیر به ۳۹ تا ۴۰ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال افت دمای امروز در نواحی مختلف استان، تا پایان هفته تغییرات دمایی چندانی در کرمانشاه رخ نخواهد داد و بعید به نظر می‌رسد که در هفته آینده تغییرات دما افزایشی باشد.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه با قاطعیت می‌توان گفت کرمانشاه گرمای تابستان را پشت سر گذاشته، خاطرنشان کرد: رخداد مجدد دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد و بیشتر در کرمانشاه بعید به نظر می‌رسد.

قاسمی درباره بیشترین دمایی که تابستان امسال در کرمانشاه به ثبت رسید اظهار کرد: گرمترین روز تابستان امسال کرمانشاه در ۲۳ تیرماه رخ داد که حداکثر دمای شهر کرمانشاه به ۴۲.۶ درجه سانتی‌گراد رسید. در همین روز در خسروی به عنوان گرمترین نقطه استان دمای ۴۷.۵ درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید .

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.