سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه توانیر به گلایه روستانشینان ملایر از قطعی مداوم برق

شرکت توانیر در خصوص گلایه روستانشینان ملایر از قطعی مداوم برق اعلام کرد: تاکنون هیچ خاموشی مبنی بر مدیریت بار در مناطق جمعیتی شهری و روستایی نداشته‌ایم.

شرکت توانیر طی نامه ای در خصوص گلایه روستانشینان ملایر از قطعی مداوم برق اعلام کرد: به استحضار می‌رساند با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مدیریت پیک بار تاکنون هیچ خاموشی مبنی بر مدیریت بار در مناطق جمعیتی شهری و روستایی نداشته‌ایم.

گفتنی است با توجه به ضرورت اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های توزیع برق در جهت تأمین برق مطمئن و پایدار طی سال تعمیرات دوره‌ای به منظور نگهداشت شبکه و تأسیسات الکتریکی بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده اجرایی می‌شود.

همچنین علاوه بر این امر برخی از قطعی‌ها و خاموشی‌ها ناشی از حوادث غیرمترقبه و افزایش میزان مصرف مشترکین بر روی خطوط تغذیه کننده روستایی حادث می‌شود که در این زمینه نیز همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

در خصوص روستای فوق الذکر نیز باید گفت با توجه به اینکه خط تغذیه کننده این روستا و روستا‌های مجاور عملاً تأمین کننده برق چاه‌های کشاورزی و برخی از صنایع سنگین استان است، به دلیل افزایش بار و عدم رعایت مصرف بهینه رله‌های حفاظتی خطوط در پست‌ها عمل نموده و منجر به قطعی خط می‌شود؛ بدیهی است تا کاهش بار و عادی شدن وضعیت بار خطوط تغذیه کننده این مشترکین، امکان وصل مجدد خطوط وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.