سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات روکش آسفالت معابر خاش

شهردار خاش گفت: در راستای تسهیل و روان سازی عبور و مرور در سطح شهر پروژه آسفالت در مرکز شهر و محلات حاشیه نشین در دست اقدام است.

 مهدی شهنازی بیان کرد: اجرای بیش از ۲۰ هزار متر جدول‌گذاری معابر از اقدامات مهم شهرداری خاش از ابتدای امسال تا کنون به شمار می‌رود و هم اکنون در محلات و سطح این شهر کار جدول‌گذاری معابر ادامه دارد.

وی بیان کرد: اولویت شهرداری خاش هم اکنون دفع و هدایت آب‌های سطحی و ادامه نهضت آسفالت در مرکز شهر و محلات حاشیه‌نشین بوده و تلاش داریم عدالت محله‌ای در اجرای برنامه‌های شهرداری رعایت شود.

شهردار خاش ادامه داد: هم اکنون آسفالت معابر و جدول‌گذاری در نقاط مختلف شهر خاش شکل‌گرفته و تمام شهروندان خدمات شهرداری را لمس می‌کنند.

وی اظهار کرد: در هسته مرکزی شهر خاش و محلات حاشیه کارگاه عمرانی شکل‌گرفته و در مدت کوتاهی کارهای عمرانی با شتاب ویژه‌ای همراه و هم اکنون رضایت‌مندی شهروندان قابل‌لمس بوده و شهروندان خاش ازاین‌حیث می‌توانند اظهارنظر کنند.

شهنوازی تصریح کرد: در برخی محلات شهر خاش مانند ولی‌آباد که کار علمک گذاری گاز در حال انجام است در یک ماه آینده آسفالت معابر انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل شهرداری خاش در حوزه عمرانی فرسودگی و کمبود ماشین‌آلات عمرانی بوده و در حوزه خدمات شهر هم همین کمبود به‌شدت احساس می‌شود.

شهردار خاش گفت: تمام تلاش ما بر این است تا هفته آینده بتوانیم مطالبات و حقوق کارکنان را پرداخت کنیم و ازاین‌حیث مشکلات همکاران عزیز ما رفع شود.

برچسب ها: آسفالت ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.