سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ دستگاه اتوبوس به مرز‌های مهران و شلمچه اعزام شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امروز ۱۴ دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان به مرز‌های مهران و شلمچه اعزام شد.

روح‌الله غلامی در خصوص آخرین تمهیدات برای بازگشت زائران به چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: امروز به‌منظور تسهیل ارائه خدمات سفر در دور بازگشت زائران اربعین حسینی ۹ دستگاه اتوبوس به پایانه برکت مرز مهران و پنج دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه اعزام شده‌اند.

وی افزود: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی در روز‌های پایانی سفر‌ها و ضرورت تسریع در ارائه خدمات به زائران، نسبت به اعزام اتوبوس از چهارمحال و بختیاری به مرز‌های مهران و شلمچه اقدام شد.

غلامی تصریح کرد: اتوبوس‌های اعزامی چهارمحال و بختیاری پس از ورود به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه علاوه بر هماهنگی با مسوول ایستگاه مسافری در این پایانه‌ها نسبت به مسافرگیری با مقصد استان‌های کشور اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: گروه‌های اعزامی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری علاوه بر استقرار در مرز‌های مهران و شلمچه نظارت بی‌وقفه، مستمر و شبانه‌روزی برای تامین ناوگان مسافری به‌منظور بازگشت زائران اربعین حسینی به استان را بر عهده دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.