سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۹۱۰ هزار تردد از مرز رسمی خسروی

فرمانده قرارگاه ویژه اربعین استان کرمانشاه گفت : تردد زائران از مرز رسمی خسروی از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته به بیش از ۹۱۰ هزار نفر رسید.

علی شعبانی فرمانده قرارگاه ویژه اربعین استان کرمانشاه گفت : از مجموع زائرانی که از مرز رسمی خسروی تردد کرده اند ۵۶۱ هزار زائر از مرز خارج و ۳۵۰هزار زائر از این گذرگاه وارد کشور شده اند.

وی اظهار کرد: از صبح امروز شاهد بازگشت زائران از مرز خسروی به داخل کشور هستیم و پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا شاهد بازگشت زائرانی باشیم که از این مرز راهی کربلای معلی شده اند.

فرمانده قرارگاه ویژه اربعین استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵ هزار زائر از مرز خسروی وارد کشور شده‌اند که در بین زائرانی که به کشور بازگشته اند شاهد حضور زائرانی هستیم که از طریق مرز‌های باشماق و تمرچین به کشور عراق سفر کرده‌اند.

او ادامه داد: تمام امکانات و ناوگان حمل و نقل استان کرمانشاه و سایر استان‌های معین نیز برای انتقال زائران در مرز بسیج شده اند.

شعبانی اضافه کرد: مشکلی در بحث تردد نداریم و امکان اسکان زائران در مرز خسروی مهیا است و از زوار درخواست داریم تا در این محل‌ها قدری استراحت کنند و در ادامه به راحتی به شهر‌های مقصد خود سفر کنند و در مسیر هم دچار ترافیک نشوند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.