سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات آسفالت و بهسازی ۲۰ هزار مترمربع از معابر روستای بلهزار

فرماندار بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی فقط در دو حاشیه شهر یاسوج ساماندهی شده است و به مرحله آسفالت رسیده اند.

روستای بلهزار در حاشیه شهر یاسوج جمعیت زیادی را در دل خود جای داده، اما فاقد زیرساخت‌هایی از جمله بهسازی و آسفالت بود و مردم در این منطقه بار‌ها از این وضعیت نزد مسوولان گلایه کردند.
 
فرماندار بویراحمد در بازدید از عملیات آسفالت سکونتگاه‌های غیررسمی در منطقه بلهزار با بیان اینکه از این مناطق غافل نشدیم، از بهسازی و آسفالت ۴۰ هزار متر مربع در روستای سرآبتاوه از محل اعتبار سکونتگاه‌های غیر رسمی خبر داد و گفت: بخشی از روستای خلف آباد نیز از محل این اعتبارات بهسازی و آسفالت خواهد شد.
 
شهرام مهدوی مطلق در خصوص معابر سررود‌های یاسوج افزود: سررود‌های شمالی و جنوبی یاسوج سالهاست که از عدم ساماندهی معابر روستایی خود رنج می‌برند.
 
وی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی فقط در دو حاشیه شهر یاسوج ساماندهی و به مرحله آسفالت رسید.
 
وی ساماندهی و آسفالت معابر روستا‌های بازرنگ (۳۰ هزار متر مربع) کردلاغری (۱۵هزار متر مربع) خلف آباد (۳۰هزار متر مربع) علی آباد و شهرک ولایت (۲۵هزارمتر) مادوان سفلی (۲۰هزارمتر)، گوشه (۴۰هزارمتر) و اکنون هم بلهزار و سرابتاوه و خلف آباد بالغ بر ۸۰ هزار متر مربع را شامل این مجموعه کار دانست و گفت: سایر روستا‌ها به صورت مشارکتی با دهیاری‌ها و بنیاد مسکن در دستور کار است و تلاش می‌شود تا بخش قابل توجهی از جامعه روستایی شهرستان در موضوع معابر ساماندهی شوند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.