سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: روند توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف این استان همزمان با دولت سیزدهم تسریع شده است.

علیرضا جیلان اظهار کرد: در مدت فعالیت دولت سیزدهم نگاه خاص و ویژه‌ای به حوزه گردشگری به‌ویژه در چهارمحال و بختیاری داشته است.

وی افزود: در همین راستا چهارمحال و بختیاری به‌عنوان قطب گردشگری ایران معرفی و تلاش‌های قابل‌توجهی برای ارتقاء و رونق این حوزه شده است.

جیلان تصریح کرد: به‌همین منظور صدور مجوز ایجاد برای تعدادی از طرح‌های بزرگ شامل هتل‌ها، مجتمع‌های گردشگری و اردوگاه‌های گردشگری در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با هدف مشکلات گردشگران و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در دولت سیزدهم عملیاتی شد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: اجرای طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای تقویت حوزه گردشگری به‌شمار می‌رود.

جیلان اضافه کرد: در این راستا از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌منظور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری حمایت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۲
من یک سرمایه گذار سه ماهه دنبال مجوز برای تحویل دادن موزه برای رونق گردشگری در شهر خودم هستم ولی هیچ توجهی نمیشه چرا لطفا جواب بدید