سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد روان در مسیر بازگشت زوار اربعین

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با وجود ورود پر حجم زائران عتبات عالیات از مرز خسروی به کرمانشاه تردد در مسیر بازگشت زوار اربعین روان است.

حیدری رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت : با وجود سنگین بودن ترافیک، تردد در محور‌های استان روان بوده و گره ترافیکی در مسیر تردد زوار نداریم.

حیدری افزود: موج حرکت زوار به سمت کشور پرحجم، اما با اقدامات خوبی که در مرز خسروی هست بدون توقف و معطلی به داخل کشور وارد می‌شوند علاوه براینکه امکانات استراحت و پذیرایی در مرز فراهم است.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: یکی از عواملی که موجب کندی حرکت خودرو‌ها می‌شود این است که زوار به صورت کاروانی و گروهی وارد کشور شده و به یکباره با حجم عظیمی از خودرو در یک زمان کوتاه مواجه می‌شویم، در همین راستا از زوار می‌خواهیم قدری صبوری به خرج داده و عجله‌ای برای برگشت نداشته باشند.

حیدری به زائران اربعین توصیه کرد:در هنگام خستگی در محل‌های مجاز و ایمن توقف کنند و اگر خسته و خواب آلوده‌اند حتماً ۱۵ دقیقه استراحت کنند و بعد به مسیر خود ادامه دهند.

وی به رانندگان توصیه کرد سرعت مجاز را رعایت کنند و از عجله و شتاب بپرهیزند.

وی افزود: در حال حاضربیشترتصادفات از نوع واژگونی ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان است و این امر می‌طلبد که رانندگان احتیاط بیشتری در این زمینه داشته باشند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.