سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد مدیریت بحران ویژه آیین جاماندگان اربعین حسینی فعال شد

ستاد مدیریت بحران ویژه آیین جاماندگان اربعین حسینی با حضور نمایندگان دستگاه‌های تخصصی امدادی، انتظامی و خدمات‌رسان تشکیل شد.

همزمان با تشکیل ستاد مدیریت بحران ویژه آیین جاماندگان اربعین حسینی،  سازمان EOC نیز به منظور رصد رویداد و برقراری هماهنگی‌های لازم، فعال و اقدامات مناسب در خصوص افزایش ایمنی مراسم انجام  شد و کارشناسان به منظور بررسی و رفع موارد ناایمنی احتمالی در طول مسیر برگزاری مراسم به نظارت و پایش پرداختند.

بنابر این گزارش،همچنین با تشکیل سامانه فرماندهی حادثه و استقرار خودروی ویژه این سامانه در محل میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی تمهیدات مدیریت بحران تهران در آئین جاماندگان اربعین حسین اتخاذ و اقدامات ویژه به منظور هماهنگی نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در محل برگزاری مراسم انجام شد.

با توجه به واگذاری مسئولیت کمیته مدیریت بحران ویژه اربعین حسینی به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ،کارشناسان پیش از برگزاری مراسم، نسبت به انجام بازدید‌های میدانی و ارزیابی HSE محل برگزاری مراسم و اعلام ناایمنی‌ها و عدم انطباق‌های شناسایی شده به شهرداران مناطق و پیگیری رفع موارد شناسایی شده اقدامات لازم را انجام دادند.

همچنین تعدادی از داوطلبان عضو گروه های واکنش اضطراری محلات مناطق ۲۲ گانه (دوام) جهت استقرار در نقاط مختلف محل برگزاری مراسم به منظور کنترل ازدحام جمعیت و حضور در ستاد گمشدگان مشارکت داشتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.