سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۰۰ طرح ورزشی در خوزستان

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان گفت: بهره برداری از ۱۰۰ طرح ورزشی در استان تا پایان امسال محقق خواهد شد.

حمید بنی تمیم گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، تا پایان امسال ۱۰۰ طرح در خوزستان به بهره برداری می‌رسند.

او می‌گوید: راه اندازی پیست اسکیت ۲۰۰ متر در اهواز از دیگر برنامه‌های در دستور کار است و سالن ویژه هندبال در کوی پلیس این کلانشهر بازسازی خواهد شد.

بنی تمیم به میزبانی خوزستان در ۱۴۰۱ برای ۷۶ رویداد در سطح ملی اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر کار‌های انجام شده، ۴ خانه جوانان در ۴ شهرستان شامل؛ اندیمشک، مسجدسلیمان، هویزه و سوسنگرد کلنگ زنی شده است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان درخصوص کار‌های انجام شده در حوزه جوانان می‌گوید: به عنوان دبیرخانه حوزه جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان، وظایفی در چندیم بخش اصلی شامل؛ رصد پرداخت وام‌های ازدواج و ارائه عملکرد بانک‌ها به استانداری بر عهده داریم.

او به برپایی نمایشگاه تسهیل ازدواج، اهدای جهیزیه و کمک به ازدواج آسان از سوی معاونت حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: در بخش مشاوره مبارزه با مواد مخدر و... به صورت رایگان کار‌هایی انجام می‌شود.

 این مقام مسئول درخصوص وضعیت کشتی در استان می‌گوید: با تلاش‌ها و پیگیری‌های رئیس هیئت این ورزش، در رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و امید، بیش از ۶۰ درصد پیکره تیم ملی را کشتی گیران خوزستان تشکیل می‌دهند و در روز‌های آینده که مسابقه‌های جهانی در صربستان برگزار می‌شود، از ۱۰ وزن، ۶ نفر از ورزشکاران خوزستانی هستند و باتوجه به آمادگی که دارند، شانس کسب مدال دارند.

این مقام مسئول گفت: در ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارتخانه، ۲ شاخص اصلی ورزش‌های همگانی و آموزش رتبه برتر کشور را کسب کردیم، اما باید کار‌های بیشتری انجام شود.

بنی تمیم با بیان اینکه ۶۵۰ هیئت شهرستانی و ۵۳ استانی در خوزستان فعالیت دارند، گفت: اعتبار ورزش و جوانان استان ۵۰۰ میلیون تومان است و میزان آن برای این تعداد هیئت ورزشی کافی نیست و امیدواریم با تجدیدنظر‌هایی که از سوی سازمان بودجه و برنامه ریزی استان درحال انجام است، مقرر شده امسال خانه کاراته در اهواز کلنگ زنی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.