سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درستى به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

جا به جایى بیش از ۱۶۰ هزار مسافر توسط مترو در اربعین حسینی

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از جابه جایی رایگان ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر از سه ایستگاه میدان امام حسین (ع)، شهدای ۱۷ شهریور و شهرری در روز اربعین حسینی خبر داد.

مسعود درستى، مديرعامل شركت بهره بردارى مترو تهران و حومه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آمار تعداد مسافران دیروز مترو در پياده روى جاماندگان اربعين اظهار كرد:  همزمان با مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در روز چهارشنبه  ۱۵شهریور  از ابتدای صبح تا ساعت ۱۹:۳۰  در سه ایستگاه  به ۱۶۸ هزار ۵۴۹ نفر خدمات رایگان ارائه شد.

وی افزود: در روز اربعین حسینی ایستگاه شهرری واقع در خط یک مترو تهران به دلیل نزدیکی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)  با جا به جایی ۱۵۵ هزار و ۷۱۶ نفر  بیشترین مسافر را جا به جا کرد و  ایستگاه امام حسین (ع) در مجموع میزبان ۳هزار و ۱۴۹ نفر و از ایستگاه شهدای ۱۷شهریور  ۹ هزار و ۶۸۴ نفر  جا به جا شدند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه حرکت‌های مسافری خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت با نیم ساعت تعجیل، در ساعت ۵:۳۰ آغاز شد تصریح کرد: به منظور سهولت در جابجایی مسافران در خطوط درون شهری ۹۵ قطار فوق العاده نیز اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در روز اربعین با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در تهران پرداخت و با تلاش کارکنان این شرکت سعی شد تا ضمن ارائه سرویس دهی منظم، محیطی امن برای شهروندان و مسافران  ایجاد شود.

برچسب ها: مترو ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.