سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی جاماندگان اربعین در زاهدان برگزار شد+فیلم و تصاویر

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی و اجتماع لشکر امام حسین(ع) از محل گلزار مطهر شهدای زاهدان تا آستان مقدس کهف الشهدا محله ابوذر برگزارشد.

مراسم  جاماندگان اربعین حسینی زاهدان،  برای ابراز ارادت به سرور و سالار شهیدان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و اجتماع لشکر امام حسین (ع) که از ساعت هشت صبح امروز  از محل گلزار مطهر شهدای زاهدان تا آستان مقدس کهف الشهدا محله ابوذر برگزارشد.

رضا شریفی    اظهار داشت: خوشبختانه حرکت عظیم امت اسلامی در قالب همایش جهانی اربعین حسینی با دو متغیر ویژه از جمله امنیت کامل و حضور خواهران و برادران اهل سنت در کنار خواهران و برادران شیعه برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی در مسیر پیاده‌روی اربعین یک مانور مشترک برای نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر بوده و هدف غایی از این حرکت عظیم نیز نشان دادن عظمت دین اسلام و انسجام و همدلی بین امت اسلامی است.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص میزبانی از زائران پاکستانی اربعین حسینی تصریح کرد: تاکنون با مشارکت بی‌نظیر مردمی توانسته‌ایم با تمام توان به نحو مطلوب و شایسته از زائران پاکستانی استقبال کنیم.

شریفی ادامه داد: پیاده‌روی اربعین یک مراسم کاملاً مردمی است که در ذیل آن کمیته‌های تخصصی برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر چه نقش مشارکتی مردم در برگزاری پیاده‌روی اربعین و همچنین جاماندگان افزایش پیدا کند، ماندگاری این حرکت عظیم بیشتر و موثرتر است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که این یکدلی و اخوت بین مردم استان در سالیان متمادی توانسته توطئه‌های دشمنان را به خودشان برگرداند.

شریفی افزود: همچنین موکب‌‌های مختلف مردمی در مسیر پیاده روی برپا شده که پذیرای عزاداران و شرکت‌کنندگان در این برنامه خواهند بود.

برچسب ها: اربعین ، زائران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.