سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور دستورات قضایی برای تسریع در تکمیل بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس

دادستان مرکز هرمزگان با صدور دستورات قضایی بر لزوم تسریع در مراحل تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس تأکید کرد.

علیرضا احمدی‌منش دادستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان در بازدید از طرح در دست ساخت بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس با صدور دستورات قضایی بر لزوم تسریع در مراحل تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان تأکید کرد. 

او گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات اهالی و ساکنان استان کمبود تخت بیمارستانی، ظرفیت پایین بیمارستان‌ها و نبود مراکز درمانی فوق تخصصی مجهز و مدرن است که باعث شده مردم به ناچار و در موارد متعدد برای درمان به بیمارستان‌های استان‌های همجوار مراجعه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز هرمزگان افزود: یکی از بزرگترین و مهمترین طرح‌های در حال ساخت استان، بیمارستان ۵٣١ تختخوابی بندرعباس است که درصورت راه‌اندازی می‌تواند مرهمی بر زخم چندین ساله مردم باشد.

علیرضا احمدی‌منش گفت: در این بازدید، طی جلسه‌ای با عوامل اجرایی طرح و مسئولان مربوطه، ضمن بررسی موانع و چالش‌های پیش‌رو به منظور رفع مشکلات، دستورات ویژه‌ای صادر شد.

وی گفت: دستگاه قضایی استان با توجه به اهمیت موضوع و در راستای وظیفه ذاتی خود که پیگیری و صیانت از حقوق عامه است به این موضوع ورود کرده و تا زمان بهره‌برداری این طرح در میدان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: با پیگیری‌های انجام شده ضمن تأکید بر لزوم اجرای کامل تعهدات پیمانکار، مقرر شد این پروژه طبق تقویم زمانبندی شده تا اوایل سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.