سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضاییه با مردم دیدار کرد

رئیس قوه قضاییه با تعدادی از مراجعان به دستگاه قضایی با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات آن‌ها و همچنین آسیب‌شناسی روند‌ها و رویه‌های موجود در واحد‌های قضایی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه دیدار‌های مردمی خود با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعان به دستگاه قضائی و همچنین آسیب‌شناسی روند‌ها و رویه‌های موجود در واحد‌های قضائی، با تعدادی از مراجعان و تظلم‌خواهان دیدار کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

رئیس دستگاه قضا در جریان این دیدار مردمی، دستورات مقتضی را در چارچوب موازین قانونی خطاب به مسئولان ذیربط برای رفع مسائل و مشکلات مراجعان صادر کرد.

رئیس عدلیه در خلال این دیدار بار دیگر خطاب به مقامات قضائی دستور داد ملاقات با مردم و استماع و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آن‌ها در چارچوب قانون را در زمره اولویت‌های کاری خود بگنجانند و در برگزاری دیدار‌های مردمی و حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه استمرار و مداومت داشته باشند.

قاضی‌القضات تاکید کرد: منطبق با تأکیدات امامین انقلاب باید توجه ویژه به محرومین و افراد کمتر برخوردار را همواره مدنظر قرار دهیم و در چارچوب موازین قانونی، مساعدت‌های لازم را به این قشر که احیاناً برای پرداخت هزینه‌های دادرسی با مشکلاتی مواجه هستند، داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۵ شهريور ۱۴۰۲
بنظرم این ملاقات هم سلیقه میباشد اینجانب چند سال درخواست ملاقات نمودم ولی موفق ملاقات با رییس محترم دستگاه قوه قضا نشدم ؟
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
جناب رئیس شما را بخدا کمی بفکر مردم باشید . اوضاع اسفناک بانکها و خودروسازان از خدا بیخبر روزگار مردم را سیاه کرده. این همه مسئول بی فکر و بی خیال و عمدتاً خیانت پیشه در کجای دنیا وجود دارد .
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام و خدا قوت مگر شما نگفتید دستگاه قضایی باید عدالت محور باشد
پس چرا هیچ جایی پاسخگو نیست اگر شعار می‌دهید که هیچ اگر واقعا پای کار هستید جلو این حق و ناحق را بگیرید نمونه آن قضات دادگاه های خانواده و تجدید نظر علی الخصوص شعبه ۳ خانواده و ششم تجدید نظر که خدا ازشون نگذره و با پارتی بازی علنا بدون هیچ دلیلی طرف را محکوم می‌کنند حتی با بعضی از قضات صحبت میکنیم می‌گویند قضات چهارمحال همینجوری هستند و پارتی بازی می‌کنند لطفا رسیدگی کنید قبل از اینکه آه مردم و مظلوم دامنتان را بگیرد