سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای مجازی راهی برای تصفیه حساب شخصی نیست

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی برای یکی از شهروندان خبر داد.

 سرهنگ  حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان  گفت: در پی ارجاع یک فقره شکوائیه از دادسرا مبنی بر ایجاد مزاحمت، هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این استان قرار گرفت.

 این مقام انتظامی افزود: بر اساس تحقیقات به‌عمل‌آمده، شاکی عنوان داشت فرد یا افرادی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با ایجاد مزاحمت و ارسال پیام‌های زشت و رکیک اقدام به فحاشی میکنند که این امر موجب از بین بردن آسایش و آرامش بنده گردیده است.

 رئیس پلیس فتا انتظامی استان ادامه داد: متخصصان این پلیس موفق شدند طی اقدامات فنی و پلیسی متهم را که از همکلاسی‌های شاکی بوده است را شناسایی و احضار نمایند، متهم در همان ابتدا به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده و در اظهارت خود بیان داشت کلیه مزاحمت‌ها برای شاکی در شبکه‌های اجتماعی به هدف انتقام‌جویی بوده است که هم اکنون از کار خود پشیمان می‌باشد و اظهار ندامت نمود.

 سرهنگ “کیخا ”تصریح کرد: قانون می‌بایست سرلوحه رفتار و اقدامات کاربران در فضای مجازی باشد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ ضمن اطلاع از قوانین این حوزه، از بروزترین اخبار حوزه فضای مجازی مطلع شوند.

   

برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.