سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد

ارائه ۸۰ هزار خدمت توسط هلال احمر به زائران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: بیش از ۸۰ هزار خدمات در مرز مهران به زائران در حوزه‌های امدادی، درمان و اسکان اضطراری و خدمات اجتماعی توسط این نهاد ارائه داده شده است.

علی محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: تاکنون ۸۰ هزار خدمات در مرز مهران به زائران در حوزه‌های امدادی، درمان و اسکان اضطراری و خدمات اجتماعی خدمت ارائه شده که همه با حضور و مشارکت داوطلبان جمعیت هلال احمر در مسیر‌های مواصلاتی به مرز و پایانه انجام شده است.
 
علیمرادی رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در اربیعن امسال بیان کرد: برای انجام عملیات اربعین تعداد ۱۴۰ دستگاه آمبولانس ۱۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱۸ دستگاه موتور لانس در ۸۶ پایگاه در حال خدمات رسانی هستند و از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۶۰۰ ویزیت صورت گرفته است.
 
سرهنگ مهدی سهیلی مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام از استقرار بیمارستان‌های صحرایی در مرز مهران خبر داد و بیان کرد: از ابتدای صفر تاکنون تعداد ۳۰۰ نفر از کادر درمان در این بیمارستان‌ها فعالیت داشته اند و مجموعا ۴۰ هزار خدمات در زمینه‌های ویزیت پزشک خدمات داروخانه‌ای و خدمات پرستاری به زائران انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.