سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت یک روزه شرکت‌ها در یزد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت: ثبت شرکت و هرگونه تغییرات شرکت‌ها در کمتر از یک روز به مردم استان ارائه می‌شود.

مهدی اقبال، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد با اشاره به شعار سال که از طرف رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده است، گفت: مجموعه اداره ثبت اسناد و املاک استان یزد تمام تلاش و همت خود را برای تحقق شعار سال و کمک به رشد تولید و افزایش اشتغال انجام می‌دهد.

او افزود: به همین منظور خدمات ثبتی از جمله ثبت شرکت و هرگونه تغییرات شرکت‌ها در کمتر از یک روز به مردم استان ارائه می‌شود که این اقدام، نقش بسیار مهمی در رشد تولید و توسعه و بهبود فضای کسب و کار دارد.

به گفته اقبال از دهه ۵۰ که اولین شرکت تعاونی به ثبت رسیده تاکنون بیش از شش هزار شرکت تعاونی در حوزه‌های مسکن، مصرف، تولیدی و توزیعی در این استان ثبت شده است.

او گفت: ثبت یک شرکت، اولین قدم برای شروع یک کسب و کار است و با توجه به اینکه اداره ثبت اسناد و املاک در بهبود فضای کسب و کار نقش اولیه و تعیین کننده دارد، در برداشتن این گام همراه واقعی فعالان اقتصاد تعاونی است.

او افزود: تمام هدف و تلاش مجموعه ثبت اسناد و املاک استان این است که با سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت شرکت، صاحبان سرمایه را در برداشتن اولین گام کسب و کار، یاری کند.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد: یکی از تکالیف اصلی ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری استان، تسهیل و تسریع فرآیند ثبت شرکت‌ها و کاهش هزینه‌ها است که هرساله عملکرد ثبت به عنوان متولی اصلی شاخص شروع کسب و کار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 

عضو شورای قضایی استان یزد گفت: در این استان شرکت‌های تعاونی فعال، قدرتمند، دانش بنیان و بزرگی وجود دارد که در جایگاه اولین‌های شرکت تعاونی برتر ملی قرار دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.