سمانه نجفعلی، معاون ارتباطات و امور بینالملل قرارگاه مردمی اربعین قم اظهار کرد: خادمان قرارگاه مردمی اربعین مانند سالهای گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخشهای مختلف مشغول خدمترسانی به زائرینی هستند که در قم حضور مییابند.
او افزود: باتوجه به اینکه هرسال بر جمعیت زائرینی که در این قرارگاه اسکان داده میشوند، در تلاش هستیم حضور آنها را در قم تسهیل کنیم؛ امسال برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آنها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد کردیم.
نجفعلی تصریح کرد: همکاران من در این مرکز تمامی به تمامی نیازهای زائران پاسخگو و راهنمای آنان بوده و در روزهای اخیر تماسهای مبنی بر مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبتنام موکب، اطعام و... داشتهایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بودهاند.
معاون ارتباطات و امور بینالملل قرارگاه مردمی اربعین قم خاطرنشان کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور پاسخگوی سوالات زائرین هستند و براساس آمار ظرف مدت ۹ رز اخیر، بیش از ۴ هزار تماس و ۵ هزار پیامک در مرکز ثبت شده است.
او اشاره کرد: زائرین عزیز میتوانند با شمارهگیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آنها ارسال میشود.