سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میز گردشگری عشایری وضعیت اقتصاد در مناطق عشایری را متحول می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت میز گردشگری عشایری وضعیت اقتصاد در مناطق عشایری این استان را متحول خواهد کرد.

علیرضا جیلان اظهار کرد: بانوان جامعه عشایری در چهارمحال و بختیاری برای تولید انواع صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی از توان خاصی برخوردار هستند که این عامل در رونق اقتصادی آن‌ها تأثیر مستقیم دارد.

وی افزود: در همین راستا توسعه گردشگری عشایری در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری با هدف جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی و به‌منظور ارتقای شرایط اقتصادی منطقه در دستور کار اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار گرفته است.

جیلان تصریح کرد: به‌همین منظور میز گردشگری عشایری چهارمحال و بختیاری تشکیل و دبیرخانه آن در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فعال شد.


بیشتر بخوانید


وی یادآور شد: هم‌اکنون آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه عشایری برای افزایش حضور گردشگران به‌منظور اجرای موفق میز گردشگری عشایری در دستور کار قرار دارد.

جیلان اضافه کرد: در این راستا بسته‌های گردشگری عشایری از مبدأ تا مقصد طراحی شده است تا بتوان در راستای توسعه گردشگری عشایری از آن بهره‌گیری کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.