سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر ستاد اربعین استان زنجان:

زائران حسینی زنجان سفر زیارتی خود را مدیریت کنند

دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: با توجه به بررسی صورت گرفته از برگشت زائران از طریق سامانه سماح، میزان درخواست حضور زائران استان در عراق بیش از میانگین سایر استان‌هاست از این رو، زائرین زنجانی سفر خود را به ۲ شهر مقدس نجف و کربلای معلی مدیریت کرده و کوتاه‌تر کنند.

باقر سپهری دبیر ستاد اربعین استان زنجان گفت: طبق پیش بینی ها ۱۳ تا ۱۸ شهریور سال جاری اوج سفرهای بازگشت زوار است بنابراین توصیه می شود زائران سفرهای خود را برنامه ریزی و مدیریت کنند.

این مسوول با بیان اینکه تا شب گذشته بیش از ۱۰ هزار و ۶۳۵ هزار زائر از ورودی های کشور به این استان برگشته اند، گفت: این تعداد نسبت به میانگین کشوری بسیار پایین است و ۵۰ درصد میانگین کشوری را شامل می شود.

وی اضافه کرد: طبق بررسی ها میانگین حضور زائران استان در کشور عراق بیش از ۶ تا هفت روز اعلام شده است بنابراین باید مدیریت های لازم در این زمینه انجام شود.

مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری زنجان تاکید کرد: توصیه می کنیم زائرین زنجانی مدت حضور خود را به حداقل برسانند تا چرخه ورود و خروج به ۲ شهر زیارتی کشور عراق و داخل کشور مهیاتر شود.

وی با یادآوری اینکه طی روزهای آینده دمای هوا در کشور عراق افزایش خواهد یافت، خاطر نشان کرد: گروه های آسیب پذیر به این موضوع توجه کنند و با رعایت توصیه های بهداشتی و برای دوری از گرمازدگی اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.