سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار دو دستگاه خودروی سیارعرضه بنزین در پایانه مرزی باشماق

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از خدمات رسانی دو دستگاه خودروی ‏سیار عرضه بنزین در مسیر مریوان به پایانه مرزی باشماق خبر داد.

جهانبخش ‏نوکانی در بازدید از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان و پایانه مرزی باشماق اظهار داشت: عملیات تامین و توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی در سطح ‏تاسیسات انبار نفت سنندج جهت ارسال فرآورده به مجاری عرضه سوخت مسیر زائرین اربعین، ‏پایانه مرزی باشماق و دیگر مجاری عرضه نواحی منطقه که در مسیر استان‌های کرمانشاه و ‏ایلام قرار دارند ، به نحو مطلوبی در جریان می‌باشد ‏.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان  افزود: دو دستگاه خودروی عرضه سیار بنزین در این مسیر جهت سوخترسانی ‏پایدار و مطمئن به زائرین درحال تردد هستند.

او همچنین به تامین گاز مایع مورد نیاز موکب‌های مسیر و مستقر در پایانه مرزی باشماق ‏اشاره کرد و گفت: هماهنگی لازم جهت تامین و توزیع گازمایع این موکب‌ها با شرکت ‏های موزع وتاسیسات گاز مایع منطقه انجام شده است.

نوکانی با تشکر و قدردانی از مالکین و متصدیان مجاری عرضه منطقه در جهت ارائه ‏خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی اظهارداشت: تیم‌های عملیاتی و ستادی منطقه تا ‏پایان مراسم اربعین از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه و پایانه مرزی باشماق بازدید ‏و نسبت به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مراجعین اقدام خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.