سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف خودروی حامل چوب غیرمجاز در ایست بازرسی مرصاد کرمان

یک خودروی کامیون دارای بار غیرمجاز چوب گز در ایست بازرسی مرصاد کرمان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

قطبی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمان با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در سراسر استان کرمان به صورت شبانه‌روزی آماده برخورد با متخلفانی که مبادرت به قاچاق چوب درختان جنگلی، محصولات فرعی جنگل، مرتع و... می کنند، هستند، گفت: حفاظت از منابع طبیعی نیازمند مشارکت عمومی و وظیفه همگانی هستند و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

او اظهار داشت: مردم طبیعت دوست می‌توانند برای حفاظت از طبیعت و منابع ملی، گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، چرای غیرمجاز و حفر چاه غیرمجاز در اراضی ملی مراتب را با شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی منطقه جلوگیری شود.

قطبی به توقیف خودروی حامل چوب غیرمجاز اشاره و تصریح کرد: ایست بازرسی مرصاد، اقدام به توقیف یک خودروی کامیون دارای بار غیرمجاز چوب گز کرد که در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام و طبق دستورات قضایی چوب‌های غیر مجاز در محل اداره کل تخلیه و خودرو به پارکینگ انتقال داده شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.