سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

خرید گندم به ۷۶ هزار تن رسید

استاندار سمنان با اشاره به فصل برداشت محصول راهبردی گندم، گفت: خرید تضمینی گندم از کشاورزان این استان به ۷۶ هزار تن رسید.

هاشمی استاندار سمنان در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان گفت: در بحث خرید گندم  ۷۶ هزار تن گندم در استان خریداری شده و تمام مطالبات کشاورزان با اولویت باید پرداخت شود.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرار داشتن در مسیر زائران امام رضا (ع) تاکید کرد: لازم است تا موکب های خدمات رسان در ایام‌عزاداری ۲۸ صفر و شهادت امام رضا(ع) فعال باشند و از سوی دیگر، ضرورت دارد ستاد تحقق شعار سال در استانداری با تمرکز بر نظارت بر بازار تشکیل شود.‌

وی با تاکید بر نظارت ها برای تنظیم بازار، افزود: بازدیدهای مستمر ومنظم اداره کل تعزیرات حکومتی استان قابل توجه و لازم است این امر به تمام شهرها و بخش های استان نیز گسترش یابد.‌ ستاد ویژه نظارت بر بازار هم به ریاست مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان با هدف رصد دقیق و کنترل بازار در ایام ‌پایانی ماه صفر و همچنین آغاز سال تحصیلی تشکیل شود.

استاندار سمنان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان نیز افزود: در مساله عضویت سمنان در اتحادیه بین المللی شهرهای در امتداد جاده ابریشم ، بسیاری از افراد و نهادها تلاش کردند که جا دارد از تمام آنان از نماینده مردم سمنان ، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر سمنان و همچنین میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان قدردانی شود.

هاشمی با اشاره به دیدار دولتمردان با رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار با کابینه دولت مردمی به ساده زیستی و در کنار مردم بودن تاکید کردند، درِ اتاق مدیران باید به روی همه مردم باز باشد.

وی به سفر پنجشنبه گذشته احمد وحیدی وزیر کشور اشاره و اضافه کرد: این سفر برای استان دستاوردهایی داشت و طرحهایی بهره‌برداری شد که برای خدمت به مردم مفید بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.