سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش‌بینی تردد بیش از یک میلیون زائر اربعین از مرز خسروی

مدیر پایانه مرزی خسروی، از پیش‌بینی افزایش تردد زوار از مرز خسروی به بیش از یک میلیون نفر در اربعین امسال خبر داد و گفت : از اول صفر تا روز گذشته بیش از ۶۳۴ هزار نفر از این مرز تردد داشته‌اند.

میثم پرهیخته مدیر پایانه مرزی خسروی امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد اربعین استان که در پایانه مرزی خسروی و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد، آمار تردد از پایانه مرزی خسروی در بازده زمانی ۲۷ مردادماه (اول صفر) تا روز گذشته یازدهم شهریورماه، بیش از ۶۳۴ هزار نفر اعلام کرد.

وی گفت: نزدیک به ۴۷۰ هزار نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و ۱۶۵ هزار نفر طی مدت مذکور از طریق همین مرز وارد کشور شده‌اند. 

مدیر پایانه مرزی خسروی آمار تردد اتباع خارجی از این پایانه مرزی را بیش از ۸ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ تبعه خارجی از اول صفر تا روز گذشته از طریق مرز خسروی عازم کشور عراق شده و حدود ۵ هزار و ۷۰۰ نفر هم از طریق همین مرز وارد جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

وی اشاره‌ای به موج بازگشت زائران از طریق مرز خسروی داشت و گفت: روز گذشته ۲۰ هزار و ۴۵۷ نفر از این تعداد از طریق مرز خسروی از کشور خارج شده و ۴۵ هزار و ۲۹۰ نفر نیز طی شبانه‌روز گذشته از طریق همین مرز وارد کشور شده‌اند. 

پرهیخته تصریح کرد: آمار ورود به کشور از روز گذشته نسبت به خروج پیشی گرفته و تقریبا آمار ورودی دوبرابر خروجی شده است.

مدیر پایانه مرزی خسروی از پیش‌بینی افزایش تردد زوار از مرز خسروی به بیش از یک میلیون نفر در اربعین امسال خبر داد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.