سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجاه و سومین طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از آغاز اجرای یک طرح آبرسانی روستایی دیگر در قالب طرح جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در این استان خبر داد.

علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های جهاد آبرسانی و محرومیت زدایی برای تامین آب شرب سالم و بهداشتی در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: در همین راستا عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای قینرجه در شهرستان زنجان به عنوان پنجاه و سومین روستای استان آغاز شده است.

وی افزود: این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۵۰ متر، اجرای عملیات نیرورسانی و نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر ۴۰۰ نفر در روستای قینرجه از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

جزءقاسمی یادآور شد: در قالب اجرای طرح جهاد آبرسانی تاکنون ۵۲ روستا در استان زنجان از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شده اند و روستاهای دیگر نیز به مرور تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.