سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای اهداف اصلی حملات پهپادی کی‌یف به روسیه

یک روزنامه ایتالیایی اهداف اصلی حملات پهپادی اوکراین به روسیه را فاش کرد.

رسانه‌های ایتالیایی اهمیت حملات پهپادی اوکراین به روسیه را با هدف تشدید درگیری و کشاندن کشور‌های ناتو به جنگ با مسکو فاش کردند.

روزنامه ایتالیایی "Il Sociedario" اعلام کرد که «حملات اوکراین به روسیه دو هدف دارند، اول اینکه روس‌ها احساس کنند در خطر هستند و دوم تحریک مسکو و سوق دادن آن به تشدید اوضاع است که منجر به مشارکت ائتلاف ناتو در درگیری خواهد شد.»

این مقاله حاکی از آن است که کی‌یف با هدف درگیر کردن سازمان پیمان آتلانتیک شمالی "ناتو" تلاش می‌کند روسیه را تحریک کند، زیرا کی‌یف به ناتوانی خود در شکست مسکو پی برده است. علاوه بر این، این روزنامه معتقد است که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین می‌گوید نمی‌خواهد به خاک روسیه حمله کند، زیرا در این صورت بدون حمایت متحدان خواهد ماند، اما دقیقا برعکس عمل می‌کند.

به نوشته این روزنامه، در جریان حملات هواپیما‌های بدون سرنشین به روسیه، ناتو تنها  اطلاعاتی را ارائه می‌دهد.

این روزنامه در پایان نوشت که پهپاد‌های مورد استفاده کی‌یف در اوکراین اما با حمایت بسیاری از کشور‌های متحد تولید می‌شوند.

مشاور رئیس جمهور اوکراین پیش از این گفته بود که حملات پهپادی این کشور در خاک روسیه افزایش خواهد یافت.

میخائیل پودولیاک روز جمعه گذشته انجام مذاکرات صلح با روسیه در شرایط فعلی را رد کرد و افزود که هرگونه مذاکره‌ای با مسکو به معنای «تسلیم» اوکراین و حامیان آن خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.