سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش استقبال مردم از مرز خسروی

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه استقبال مردم از مرز خسروی در سال‌های آینده افزایش می‌یابد، گفت : امکانات مرز خسروی باید برای ۱۰ سال آینده ارتقا یابد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه با معاون وزارت دفاع و رئیس سازمان اتکا که در سالن جلسات پایانه مرزی خسروی برگزار شد، گفت : اربعین معجزه الهی است که دشمنان این پدیده را تمدن سازی اسلامی قلمداد می‌کنند و برای متوقف کردن آن تلاش می‌کنند اگرچه تلاش‌های آنان به برکت خون امام حسین (ع) بی نتیجه خواهد ماند.

وی افزود: ارتقای زیرساخت‌های مرز اربعین نباید تنها محدود به امسال و یا چند سال آینده شود بلکه دیدگاه‌های عملیاتی باید برای ۱۰ سال آینده شکل گیرد تا این مرز پذیرای خیل عظیم زائران اربعین حسینی باشد و قطعاً در سال‌های آینده شاهد حضور اتباع خارجی مسلمان در این مسیر خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای توسعه بیشتر زیرساخت‌های مرزی خسروی نیازمند تدوین برنامه جامع هستیم تا در سال‌های آینده بتوانیم بر اساس اولویت آن را تکمیل کنیم.

صحرایی بیان کرد: با توجه به حضور نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه شامل کارکنان و بازنشستگان نیازمند حضور بیشتر و سرمایه‌گذاری از سوی وزارت دفاع هستیم تا کار‌های متنوعی در موضوعات مختلف شکل گیرد.

وی ادامه داد: توسعه قرارگاه اربعین وزارت دفاع در مرز خسروی می‌تواند با توسعه امکانات برای سایر حوزه‌های نظامی، آموزشی، اسکان کاروان‌های عتبات عالیات و تفریحی مورد استفاده قرار گیرد تا از این فرصت بهترین استفاده صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان در مسیر عتبات عالیات قرار دارد، گفت: بسیاری از استان‌هایی که کاروان‌های زیارتی را راهی عتبات عالیات می‌کنند می‌توانند از آن بهره گیرند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.