سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری شکارچی غیرمجاز در دامغان

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از دستگیری شکارچی غیرمجاز با اشرافیت اطلاعاتی مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با فعالیت شکارچیان غیرمجاز در این شهرستان، با گسترش چتر اطلاعاتی مأموران مشخص شد، فردی با شکار غیرقانونی و فروش گوشت و تاکسیدرمی حیوانات، سبب آسیب جدی به گونه‌های جانوری محیط زیست شده، به همین علت دستگیری شکارچی به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با سرعت عمل مأموران و حضور آن‌ها در مخفیگاه شکارچی، وی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به کشف سلاح، مهمات و ادوات شکار و سلاخی از این متهم بیان کرد: بر اساس تحقیقات پلیس در این خصوص محرز شد، متهم لاشه‌های شکار را برای مصارف خاص و تاکسیدرمی کردن به خریداران در شهر‌های دیگر فروخته بود.

عرب از تکمیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضایی خبر داد و خاطرنشان کرد: شکارچیان غیرمجاز بدانند که هیچ‌گونه حاشیه امنی در این شهرستان دامغان نخواهند داشت و دستورات لازم برای رصد دقیق اقدامات این‌چنینی به ضابطان داده شده و در صورت احراز جرم با شدت و قاطعیت با هرگونه اقدام خلاف قانون برخورد خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رسول زهرائی رئوف
۰۳:۴۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
بعضی از شکارچیان اصلا نمیدانند کی و کجا شکار مجاز است کجا غیر مجاز اول اطلاع رسانی درست کنید بعد لحظه دستگیری قاطع ولی بدون توهین و آزار و اذیت که درگیری درست نشود و منجر به مرگ یکی از طرفین نشود در صورت آسیب گناهکار کسی است که شروع به درگیری و توهین کرده