سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از دو هزار و ۹۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت:بیش از دو هزار و ۹۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان در امسال پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این میزان تسهیلات شامل بیش از ۶۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار به نیازمندان و مددجویان زیرحمایت کمیته امداد در استان پرداخت شده که با ضمانت‌های آسان و به صورت بازپرداخت پنج ساله ارائه می‌شود.


کریم زارع با تاکید به اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی در زمره تسهیلات حمایتی بوده است افزود: همچنین تاکنون برای حمایت و گشایش مشکلات مددجویان بیش از هزار و ۸۴۰ فقره تسهیلات با بیش از ۳۴ میلیارد و ۹۳۴ میلیون تومان اعتبار پرداخت شده است.

 

او گفت: تسهیلات این صندوق به میزان ۱۰ میلیون تومان بدون کارمزد است و به وام‌های بیش از این مبلغ هم، فقط سه درصد، یک مرتبه در مجموع دوره بازپرداخت کارمزد تعلق می‌گیرد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با دعوت از خیران برای افتتاح حساب و سپرده گذاری در طرح‌های مختلف صندوق امداد ولایت، گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به شعب این صندوق و دفاتر کمیته امداد در استان، با سپردن نذور یا منابعی که می‌خواهند در کار خیر هزینه کنند برای ارائه تسیهلات به تعداد بیشتری از مددجویان و سایر نیازمندان کمک کنند.

حدود ۱۲۷ هزار خانواده در استان اصفهان زیرپوشش حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.