سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سیر آمار بازگشت زائران به کشور

مسئول پایانه مرز خسروی با اعلام اینکه سیر آمار زائرانی که به کشور بر می‌گردند در حال افزایش است، گفت : تمام زیرساخت‌ها برای بازگشت زائران اربعین حسینی از طریق این مرز رسمی فراهم است.

میثم پرهیخته مسئول پایانه مرز خسروی گفت : ۴۵۴هزار و ۴۶۵ زائر از اول تا پایان روز پانزدهم ماه صفر از این گذرگاه مرزی برای حضور در آئین معنوی راهپیمایی اربعین راهی کربلای معلا شده اند که ۶۲ هزار و ۳۱۱ نفر از مجموع زائران خروجی طی شبانه روز گذشته است.

وی ادامه داد: از مجموع زائرانی که طی ۱۵ روز گذشته از گذرگاه خسروی تردد کرده اند، در مجموع ۱۲۱ هزار و ۹۶۳ زائر از این مرز به کشور بازگشته اند و ۴۴هزار و ۴۹۷ نفر از زائران ورودی از مرز رسمی خسروی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته است که از این گذرگاه وارد کشور شده اند.

مسئول پایانه مرز خسروی گفت: با نزدیک شدن به ایام اربعین هر لحظه بر تعداد زائران خروجی و ورودی در این گذرگاه افزوده می‌شود و تردد در این گذرگاه پرحجم، اما روان و شبانه روزی بوده و هیچ مشکلی نداریم و آمادگی کامل برای میزبانی زائران اربعین را داریم.

پرهیخته تصریح کرد: زیرساخت‌ها مطلوب و امکانات موجود پاسخگوی حضور روزانه بیش از ۱۰۰ هزار زائر و در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در ایام اربعین امسال است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.