سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های آبرسانی به هزار و ۲۸۱ روستا در خوزستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: باهدف آبرسانی به هزار و ۲۸۱ روستا در استان، قراردادی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده است.

محمدرضا کرمی نژاد گفت: دومین قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)با اعتبار ۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح آبرسانی به هزار و ۲۸۱ روستای استان امضا شد. 

او از خوزستان به عنوان استان پیشتاز اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه آبرسانی روستایی یاد کرد و گفت: علاوه بر این قرارداد‌ها از توان داخلی شرکت آبفای خوزستان برای تامین آب همه روستا‌های استان همزمان با آغاز به کار دولت سیزدهم استفاده شده است.

کرمی نژاد ادامه داد: از این تعداد، ۹۰۰ روستا از این تعداد برای دسترسی به آب مشکلات جدی داشتند که با اجرای طرح ها، شاهد رفع مشکلات آن‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان می‌گوید: مشکل آب همه روستا‌های استان با یک نگاه عادلانه در حال حل شدن است و امیدواریم طرح‌های اجرایی تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

او پیش بینی کرد مشکلات آب روستا‌های شمال شرق استان در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

به گفته کرمی نژاد؛ آبرسانی به مناطق روستایی شوشتر در ۳ حوزه تکمیل و پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم امسال به صورت کامل به بهره‌برداری برسد، تلاش داریم مشکل تامین آب همه روستا‌های خوزستان را برطرف کنیم و دیگر هیچ روستایی در استان با مشکل تامین آب مواجه نباشد.

برچسب ها: تامین آب ، آب شرب ، آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.