سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف خبر داد؛

تکریم زائران حسینی در موکب امامزادگان قم در سامرا

حجت‌الاسلام موسوی متقی گفت: تکریم زائران، اولویت اول موکب امامزادگان استان قم در این شهر بوده و موکب تحقق تکریم زائران به بهترین شکل شده است.

حجت‌الاسلام موسوی متقی، مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی، همه خدام حضرت سیدالشهدا (ع) به نوعی، به زائران خدمت می‌کنند.

او گفت: خادمان موکب امامزادگان استان قم در شهر سامرا، هم به زائران حسینی خدمت می‌کنند و هم در خدمت زائران حضرات امامین هادی (ع) و حسن عسکری (ع) هستند.

مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این که اداره کل اوقاف استان قم، طی چند سال گذشته موکبی عظیم را در این شهر برپا می‌کند، مطرح کرد: این موکب خدمات شایسته‌ای را در زمینه‌های پذیرایی، اسکان و امور فرهنگی به زائران ارائه می‌کند.

حجت الاسلام موسوی متقی ادامه داد: تکریم زائران، اولویت اول موکب امامزادگان استان قم و مسئولان و خدام این موکب بوده و رضایتمندی زائران را در پی داشته است.

مسئول محور سامرا در مواکب سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشکر از مدیران اوقاف استان قم و خدام بقاع متبرکه استان که در این موکب مشغول فعالیت هستند، افزود: امیدواریم این زحمات خالصانه، مورد رضایت خداوند و امام حسین (ع) قرار بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.