سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۵۰ درصدی حضور و تردد زائرین اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از رشد ۵۰ درصدی حضور و تردد زائرین اربعین حسینی از مرز رسمی خسروی نسبت به مدت مشابه پارسال خبرداد.

کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : مرز خسروی از لحاظ نزدیکی و دسترسی آسان به کربلای معلی از سایر مرز‌های کشور متمایز است و از نظر شرایط آب و هوایی شرایط بهتری در این فصل سال دارد.

وی افزود: زیرساخت‌های مرز خسروی امسال نسبت به سنوات گذشته بهتر شده بود و تمام امکانات برای تردد زوار اربعین حسینی به کشور عراق از طریق این پایانه مرزی فراهم شده بود.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سطوح سیاسی شهرستان و استان با طرف عراقی، توافق لازم برای فعالیت شبانه روزی مرز خسروی امسال صورت گرفت و زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در سلامت و امنیت کامل به زیارت رفته وبه کشور برگشتند.

 سپهری با اشاره به رشد آمار زائرین نسبت به سنوات گذشته اذعان داشت: تردد زائرین تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است و این امر نشان‌دهنده این است که این مرز در سال آینده مورد توجه بیشتری از سوی زوار قرار خواهد گرفت و مسئولین امر باید بفکر تأمین زیرساخت‌های لازم و امکانات بیشتر برای خدمات دهی به زائرین در سال آینده باشند.

وی افزود: وضعیت در پایانه مرزی خسروی در شرایط خوبی است و سطح تعامل مرزبانی با مسئولین پایانه در حد مطلوبی است و تاکنون هیچگونه مشکلی برای تردد زوار دراین مرز رسمی نبوده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.