سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام :

شهروندان ایلامی تا حد امکان از حضور در میدان قرآن و کمربندی شرقی خودداری کنند

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: شهروندان ایلامی تا حد امکان از حضور در میدان قرآن و کمربندی شرقی با توجه افزایش تردد زائران خودداری کنند.

سرهنگ  قدرت حیدری زاد،  فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: خدمت صادقانه به زائران افتخاری بزرگ است که نصیب کارکنان پلیس شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ایلام میزبان حجم عظیمی از عزاداران حسینی است، افزود: در شبانه‌روز گذشته با توجه به موج برگشت زائران و همچنین نزدیک شدن به روز اربعین خیل عظیمی زائران به سمت مهران در حال حرکت می‌باشند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: پلیس شهرستان ایلام به عنوان یکی از خادمان آقا اباعبدالله الحسین و زائران آن حضرت با تجهیز کلیه نیرو‌ها و امکانات و به صورت شبانه روزی آماده خدمت ترافیکی، انتظامی به زائران حسینی است.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین زائران از کمربند شرقی و میدان قرآن خروجی شهر ایلام به سمت مهران انجام می‌گیرد، عنوان داشت: توصیه می‌شود شهروندان ایلام برای جلوگیری از اختلال در رفت و آمد زائران از تردد بی مورد در میدان قرآن و کمربندی شرقی ایلام جدا خودداری نمایند. 

وی در پایان با اشاره به اینکه در مدت توقف زائران در میدان قرآن و کمربندی شرقی و محل‌های اسکان تعیین شده مدیریت می‌شوند لذا در این خصوص همکاری شهروندان را جهت رفع گره‌های ترافیکی خواستاریم که باعث سهولت تردد و عدم اتلاف وقت زائران و شهروندان خواهیم بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.