سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات از گمرکات استان اصفهان به افغانستان افزایش یافته است

مدیرکل گمرکات استان اصفهان اقلام صادراتی گمرکات این استان به افغانستان را به ارزش ۵۳ میلیون دلار و با ۸۰ درصد افزایش اعلام کرد.

رسول کوهستانی، مدیرکل گمرکات استان اصفهان اقلام صادراتی گمرکات استان اصفهان را ۴۷۶ نوع کالا برشمرد و در خصوص ارزش و سهم عمده محصولات صادراتی گفت: صادرات از طریق گمرکات استان اصفهان از ابتدا تا پایان مرداد سال جاری به میزان ۹۰۹ هزار تن و به ارزش ۷۵۰ میلیون و ۶۳۲ هزار دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، از لحاظ وزنی ۱۱ درصد و حیث ارزش ۳۷ درصد افزایش داشته است.

چدن آهن و فولاد، محصولات پتروشیمی و آهن و چدن، محصولات لبنی و فرش ماشینی و دستباف از جمله محصولات صادراتی گمرکات این استان است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان تعداد کشورهای هدف صادرات از طریق گمرکات استان اصفهان ۷۹ کشور اعلام و گفت: طی این مدت ارزش صادرات به عراق ۲۷۶ میلیون دلار بوده که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته، ارزش صادرات به پاکستان ۱۸۲ میلیون دلار با ۷۴ درصد رشد، ترکیه ۶۰ میلیون دلار با ۳۵ درصد رشد، افغانستان ۵۳ میلیون دلار و با ۸۰ درصد افزایش بوده و امارات متحده عربی ۴۳ میلیون دلار است که ۶ درصد کاهش صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.