سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۶ هزار زائر از خراسان جنوبی به مهران رفتند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از جابجایی بیش از ۶ هزار زائر اربعین به سمت مرز مهران خبر داد.

حاجی صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶ هزار زائر اربعین حسینی از استان به مرزهای غربی کشور اعزام شدند.

او افزود: این تعداد زائر با ۱۷۲ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی استان از ۲۷ مرداد تا پایان روز هشتم شهریور به مرز مهران اعزام شده اند و این آمار به صورت افزایشی در حال تغییر است.

حاجی صفری بیان کرد: برای نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران، بازدید‌ها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: در این بازدید‌ها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آن‌ها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

او گفت: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آن‌ها را به کمیسیون‌های ذی ربط ارجاع می‌دهند.

زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی، مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.