سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز

مدیر امور منطقه شمال غرب خوزستان آب از توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

کیسان روئینیان مدیر امور منطقه شمال غرب خوزستان گفت: با تلاش بی وقفه واحد گشت بازرسی و نظارت امور منطقه و کارشناسان حقوقی این امور، یک دستگاه حفاری شناسایی، توقیف و به محل پارکینگ تحت نظارت این امور منتقل شد.

او با بیان اینکه این امور نهایت تلاش خود را در حفاظت از منابع آب‌های زیر زمینی و سطحی به کار خواهد بست، افزود: بنا برگزارشات مردمی این دستگاه بصورت غیر مجاز مشغول حفاری بوده که با تلاش و آگاهی گروه‌های گشت و بازرسی این امور مورد شناسایی و توقیف قرار گرفت.

مدیر امور منطقه شمال غرب خوزستان می‌گوید: گروه‌های گشت و بازرسی با هوشیاری کامل در منطقه حضور دارند و هرگونه برداشت غیرمجاز از آب‌های سطحی و زیر زمینی را رصد و از این اقدام جلوگیری می‌کنند.

 روئینیان  گفت: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب نگهداری و استفاده از ادوات حفاری بدون داشتن مجوز تخلف بوده و طبق قانون با قاطعیت تمام با آن برخورد می‌شود.

او با اشاره به همکاری تنگاتنگ مسئولین قضایی شهرستان بخصوص دادستان ادامه داد: هر گونه حفر، بهره برداری از چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه‌ها بدون مجوز، جرم محسوب شده و این امور با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی برخورد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.