سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش کامل نیرو‌های امدادی برای پاسخگویی مناسب به حوادث احتمالی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همزمان با آغاز پیک ورود و خروج به مرز‌های شلمچه و چذابه توسط زائران حسینی اعلام آماده باش کامل کرد.

 وحید شعبانی با حضور میدانی در یادمان شهید چمران و طی تماس‌های جداگانه با مسئولان قرارگاه‌های شهید هاشمی و شهید جهان آرا و همچنین ارتباط رادیویی با عوامل امدادی، اعلام آماده باش کامل کرد.

او می‌گوید: به تمامی‌پایگاه‌های بین شهری و قرارگاه‌های عملیاتی از طریق ارتباط رادیویی برای پاسخگویی مناسب به حوادث احتمالی اعلام آماده باش شده است.

شعبانی گفت: با توجه به شکل گیری تجمع انبوه اتباع خارجی در دهلاویه برای خروج از کشور و تشرف به عتبات عالیات، تعدادی از عزیزان دچار گرمازدگی و ... شده‌اند که امدادگران با حضور به موقع در حال فراهم کردن شرایط مناسب هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح زائریار امدادگران و داوطلبان اقدام به گلاب پاشی، آب پاشی، توزیع ماسک، انتقال مصدومان به محل امن می‌کنند.

او در پایان به عوامل امدادی شعب اندیکا، ایذه، اندیمشک، دزپارت، باغملک، هندیجان، بهبهان و گتوند به منظور پشتیبانی عوامل امدادی مستقر در مرز‌ها نیز اعلام آماده باش کرد.

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.