سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳۵۱ هزار و ۷۲۹ زائر از مرز خسروی به عراق

مسئول پایانه بین‌المللی مرز رسمی خسروی از اعزام ۳۵۱ هزار و ۷۲۹ زائران از اول تا پایان روز سیزدهم ماه صفر با سهولت و ایمنی و راحتی به عراق و کربلای معلی خبر داد.

میثم پرهیخته مسئول پایانه بین‌المللی مرز رسمی خسروی گفت : از مجموع زائرانی که طی ۱۳ روز از گذرگاه خسروی از کشور خارج شده اند ۶۴ هزار و ۵۲۰ زائر طی۲۴ ساعت گذشته از کشور خارج شده و حدود ۶۹ هزار زائر نیز طی این مدت از این مرز رسمی به کشور بازگشته اند.

وی اظهار کرد: از اول تا پایان سیزدهم ماه صفر ۴۹ هزار و ۴۶۰ نفر زائر طی ۲۴ ساعت گذشته از این گذرگاه رسمی به کشور وارد شده اند و سیر آمار زائرانی که به کشور بر می‌گردند در حال افزایش است.

مسئول پایانه مرز خسروی گفت: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش امکانات رفاهی و بهداشتی و گیت‌های ورود و خروج منجر به تسریع در سهولت تردد زائران و افزایش حجم ورود و خروج از کشور شده و هم اکنون نیز شاهد حضور زائرانی از سراسر کشور در این مرز برای خروج از کشور هستیم.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام اربعین هر لحظه بر تعداد زائران خروجی و ورودی در این گذرگاه افزوده می‌شود تردد در این گذرگاه پرحجم، اما روان و شبانه روزی بوده و هیچ مشکلی نداریم و آمادگی کامل را در این پایانه مرزی برای میزبانی زائران اربعین داریم.

پرهیخته اضافه کرد: زیرساخت‌ها مطلوب است و امکانات موجود پاسخگوی حضور بیش روزانه ۱۰۰ هزار زائر و در مجموع یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در ایام اربعین امسال است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.