سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از دو حلقه چاه جدید برای تامین آب شرب شهر تاکستان

همزمان با هفته دولت دو حلقه چاه جدید برای تامین آب شرب شهر تاکستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همزمان با هفته دولت در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین حفاری و تجهیز چاه‌های شماره ۲ و ۲۲ شهر تاکستان و همچنین برق رسانی و اجرای خط انتقال افتتاح و به بهره برداری رسید.

حسین خانی قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان نیز گفت: برای حفر، تجهیز و اجرای خط انتقال آب و برق دو حلقه چاه جدید اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: جهت تامین آب آشامیدنی، چاه‌های شماره ۲ و ۲۲ با آب دهی ۶۰ لیتر در ثانیه وارد مدار شده و بخشی از مشکلات در خصوص تامین آب حل شده است.

سید جمال الدین حسینی سرپرست فرمانداری تاکستان هم در این مراسم گفت: برای تامین کمبود آب آشامیدنی شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته که از جمله آن قطع انشعابات غیر مجاز می‌باشد که توسط اداره آب و فاضلاب در حال انجام است که تاثیر بسیار زیادی در تامین آب داشته است.

در ادامه این مراسم سرپرست فرمانداری به جهت در جریان قرار گرفتن میزان مصرف آب آشامیدنی در سطح شهر‌های شهرستان از مرکز کنترل اتوماسیون چاه‌ها و مخازن آب بازدید نمود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.