سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق شاسی بلند گران قیمت دستگیر شد

جانشین انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو، سارق یک دستگاه خودروی شاسی بلند قیمتی در آزادراه کرج- قزوین شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مهدی زمانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر تردد یکدستگاه خودروی  پرادو سرقتی در محور اتوبان کرج- قزوین  که سابقه سرقت از شهر گلسار  این شهرستان را داشته، شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهرک هیو قرار گرفت.

او افزود: با حضور ماموران در لاین شمالی اتوبان، خودروی سرقتی با رویت پلیس، اقدام به فرار نموده که ماموران با تعقیب و گریز و چندین مرتبه دستور توقف، در نهایت  وسیله نقلیه را متوقف و سارق توسط ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، از رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد: از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری کرده و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهرها پارک کرده و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.