سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح محور کمربندی قصرشیرین به خسروی قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا

محور کمربندی قصرشیرین به خسروی قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا میدان نصرآباد به طول ۶ کیلومتر و با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار روز چهارشنبه و در آخرین روز از هفته دولت با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار به بهره‌برداری رسید.

رامین الماسی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : هدف از انجام عملیات تکمیل شبکه بزرگراه کربلا از مرکز تا مرز خسروی و اتصال به کشور عراق و احداث محور بزرگراهی جهت تسهیل تردد زوار اربعین حسینی (ع) و اتصال دروازه مرزی غرب کشور به شبکه بزرگراهی است.

رامین الماسی افزود: تأمین اعتبار و هزینه‌های پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در راستای خدمت به زوار امام حسین (ع) انجام شده است.

وی اضافه کرد: قطعه ۱۰ بزرگراه کربلا به طول چهار و نیم کیلومتر است که با احتساب دور برگردان‌ها و رمپ‌های دسترسی طول آن به ۶ کیلومتر می‌رسد و برای اجرای آن بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی بزرگراه کربلا در حد فاصل اسلام آباد غرب مرز خسروی به طول ۱۲۵ کیلومتر از سال ۱۳۸۶ آغاز شد و تا کنون حدود ۹۰ کیلومتر از آن به بهره‌برداری رسیده است.

الماسی افزود: این مسیر به ۱۰ خط تقسیم گردیده که کل قطعات جز قطعه ۹ و ۱۰ الف، مابقی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.