سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه رانندگان تاکسی اینترنتی از دریافت کمیسیون در سفر‌های اربعین

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از دریافت کمیسیون در سفر‌های اربعین از رانندگان تاکسی اینترنتی گلایه کرد.

با توجه به سفر اربعین جهت جابجایی مسافران به مرز کشور اعلام شد تا از رانندگان تاکسی اینترنتی کمیسیون دریافت نشود، اما برخی از رانندگان از دریافت کمیسیون خبر دادند و از این موضوع گلایه کردند.

شهروند خبرنگار ما ارسال پیامی از دریافت کمیسیون از رانندگان تاکسی اینترنتی خبر داد و از مسئولان شرکت ماکسیم درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ بنده راننده تاکسی اینترنتی هستم چند روزی است که در شبکه‌های مختلف رسانه اعلام شد تا از رانندگانی که مسافر به سمت مرز‌های ایران و عراق می‌برند کمیسیون دریافت نشود در حالی که ۲۰ درصد کمیسیون دریافت می‌کنند از شرکت ماکسیم درخواست رسیدگی داریم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
داریوش
۱۱:۴۱ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
با سلام من خودم از رانندگان شرکت ماکسیم هستم که تعداد ۹ تا کمیسیون از شرکت طلبکار هستم و هربار پیام میدن که شما چون تخلف داشتی کمیسیون بهت پس نمیدیم
مگه شرکت میتونه تخلف کنه و هیچکسی کاریش نداشته باشه؟مگه میشه برخلاف دستور وزارت راه انجام بده و میلیاردها کمیسیون از راننده رو برداره؟؟؟؟؟؟
چراااااااا هیچ ارگانی ورود نمیکنه
ناشناس 2
۰۵:۰۱ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
شرکت ماکسیم کاملا برخلاف وعده عمل کرده و کمیسیون به شهرهای مرزی را از راننده دریافت می‌کند و 18 درصد کمیسیون هر سفر را از راننده برمی‌دارد و هیچگونه باز پزداخت کمیسیون را تا کنون انجام نداده که من راننده تعداد 5 کمیسیون 400 هزار تا 500 هزار تومانی معادل 3 میلیون از شرکت طلب دارم اما بازگشت کمیسیون با گذشت 9 روز اصلا
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
چرا! نباید بگیرند
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
این شرکت اخر کلاه برداریه