سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تداخلات بیش از ۷۳ درصد اراضی کشاورزی میاندوآب

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در مستثنیات اشخاص، ملی و دولتی، در ۱۴۷ پلاک از ۲۰۲ پلاک شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق رفع شد.

رضا مقدم معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت صدور اسناد مالکیت تک برگی برای اراضی کشاورزی، گفت: صدور اسناد کشاورزی مستلزم اجرای قانون رفع تداخلات مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص و کاداستر است.

وی افزود: در این راستا از ۲۰۲ پلاک شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق، تاکنون ۱۴۷ پلاک به مساحت کل ۱۶۳ هزار و ۶۷۳ هکتار، مورد بررسی و تأیید کارگروه رفع تداخلات شهرستان قرار گرفته است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: ۲۰ هزار و ۵۵۶ هکتار از اراضی کشاورزی رفع تداخلات شده و در کمیسیون استانی تأیید نهایی شده است که حدود ۷۳ درصد از ۲۰۲ پلاک را شامل می‌شود.

مقدم گفت: تلاش می‌کنیم تا رفع تداخلات کل پلاک‌های این ۳ شهرستان تا پایان امسال به اتمام برسد.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه بین وزارت جهادکشاورزی و سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و به‌منظور تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه تعداد یک هزار و ۸۰ فقره پرونده کشاورزان متقاضی دریافت اسناد تک برگی، به اداره ثبت‌اسناد و املاک شهرستان میاندوآب معرفی شده که تاکنون تعداد ۵۴۰ قطعه سند مالکیت تک برگی برای ۶۳۲ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان صادر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.